4 Kasım 2010 Perşembe

Hayat Neden Bu Kadar Zor?

Bu hafta hiç tanımadığım bir kadın bana dönüp “Hayat Neden Bu Kadar Zor?” diye sorunca önce bir an durakladım ve sonra şu cevabı verdim. Bu zorluklar esasında bazı şeyleri daha net görebilmek ve anlayabilmek için karşımıza çıkıyor. Emin olun ki bir an gelecek ve siz hayatınıza beyaz bir sayfa açacaksınız.

Hayat bazen çok güzel bazen de gerçekten çok zor olabiliyor. Öyle bir an oluyor ki, dünyanın en mutlu insanı oluyorsunuz. Bu hafta çok sevdiğim bir arkadaşımın ikizleri oldu. Hastane odasına girdiğimde gördüğüm en güzel resmi görmüştüm. Annenin bir tarafında oğlu Berk diğer tarafında kızı Melis yatıyordu. Bebeklerin keyfine diyecek yoktu, anne ise çok derin bir mutluluk ve huzur içindeydi. İşte on an, anların en güzeliydi. Huzur, sevgi ve mutluluk bir aradaydılar.

Geçen hafta ise çok sevdiğim bir arkadaşımın annesi, sevgili Ayla teyze vefat etmişti. O da anların en zor olanıydı. Arkadaşım annesini aniden kaybetmişti. Hayata isyan etmek yerine arkadaşımın yüzünde huzur ve sevgi vardı. Annesini annesinin isteyeceği gibi uğurluyordu. Onunla vedalaşamamıştı ancak o biliyordu ki annesi onunlaydı. İşte ben de o gün aynı hissler içindeydim. İçimde derin bir huzur ve sevgi vardı.

Hayatta yaşadığımız anlara nasıl baktığımız önemli. Hayat Neden Bu Kadar Zor? diye sormak yerine belki hayat şu anda sizden içinde bulunduğunuz durumu incelemenizi istiyor. Şu anda gerçekten önemli olan şey nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder