17 Aralık 2012 Pazartesi

Koçtaş'la Sıcak Bir Akşam Yemeği



“Trend “ kelimesi bana pek birşey ifade etmedi hiçbir zaman. Çünkü trendleri takip edip bir şey sadece trend olduğu için körü körüne uygulayan birisi olmadım hiç.  Koçtaş’ın bloggerları Bebek Kitchenette‘de bir araya getireceği yılbaşı yemeği davetini alınca haliyle önce daraldım.Yemeğin sohbet konusu 2013 trendleri olunca da sıkıntımı tahmin edersiniz heralde.  Birde uzunca zamandır bu kadar “kurumsal” bir ortamda, her ne kadar akşam yemeğide olsa, bulunmamıştım ve sıkılacağımdan adım gibi emindim. Ama yinede kırkındayımfarkındayım ekibini temsilen gitmek durumunda kaldım. İyiki de gitmişim!!!
2013 trendlerini bilmem ama bildiğim bir şey varsa oda; devir sevgi ve paylaşım devri. Maya kehanetlerinin Mayalara sormadan evrilip çevrilip kıyamet senaryoları üretildiği ve bunlardan insanların ve özelliklede çocukların nasıl etkilenebileceği düşünülmeden, ciddi kazançlar peşinde koşulduğu bir devir de aynı zamanda. Korkarak gittiğim bu akşam yemeğinde birbirinden güleryüzlü sevgili Koçtaş ekibi ile “sıcacık” bir akşam yemeği eşliğinde inanılmaz güzellikte sohbetlere dalıp hem  gündemi hemde saati unutmuşum. Mekandan sanırım en son ben ayrıldımJ

Ama herşey bir kenara, gecenin en unutulmaz ve aslında kalbime dokunan anı, kanserli çocuklar için dileklerimizi yazacağımız kartların dağıtılacağı andı. Bir an ne dileyeceğimi bilemememin sıkıntısını yaşadım. Sonra kalem elimde gözlerimi kapattım ve şunlar aktı…

Tut elimi
Tut kalbimi
Tut hayatı
Ve dinle
Tek ihtiyacın olan şey
Kendi içindeki sevgi…
Aç gözünü
Farket gücünü
Ve..
GülümseJ

Teşekkürler Koçtaş, bu güzel akşam, sevgi ve güleryüz için…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder