17 Ocak 2013 Perşembe

KONSER BÖYLE VERİLİR, ŞARKI BÖYLE SÖYLENİR



Melis Danişmend’in yeni albümü “Biraz Gülmek İstiyordum” un ilk konseri için  soluğu İKSV’de aldım 12 Ocak Cumartesi akşamı .  Müziğini dinlemeye ve sahnede seyretmeye doyamadığım bir müzisyen kendisi.  Yine çok güzel, içinden geldiği gibi bir albüm yapmış.  Almadığınız kabahat derim…Bu arada album aynı zamanda i-tunes’da da mevcut.

Beklentimin çok üzerinde bir performansla karşılaşmadım zaten çok büyük bir beklentiyle gitmiştim:)) Ülkemde böyle müzisyenlerin olduğunu bilmek neşemi yerine getiriyor ve ilham veriyor bana.O gece Melis sadece sahnede değil seyircinin damarlarında aktı. Seyirciyi seyrettim bir ara ve hepsinin yüzünde bir gülümseme Melis'in gözlerinin içine bakıyorlardı ve Melis'de onların. “İşte bu” dedirtti yine, şarkı böyle söylenir, olduğu gibi, içinden geldiği gibi, kalıpların dışında, kaygısız, düşünce devre dışı. Sahnede bambaşka bir enerjisi var ve bunuda o kadar güzel yansıtıyor ki seyircisine. Ne diyeyim, fazla söze gerek yok, ilk fırsatta gidip görün derim kendisini  sahnede. Şarj olduğum gecelerden biriydi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder